حال آدما...


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

حال آدم ها حال پست های ثبت موقتشونه. حال آدما حال پلی لیستشونه، حال آدما حال رو بالشی هاشونه، حال آدما حال نگاهشون تو آینه به خودشونه. حال آدما حال دفترچه ایه که همیشه قایمش میکنن. حال خاطره هاشونه...
حال آدما همیشه اون چیزیه که هیچ کس نمیبینه. حال آدما هیچ وقت اون چیزی نیست که دیگران میبینن، اون چیزی نیست که در جواب حالت چطوره میگن... حال آدما رو فقط خودشون میدونن...






نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت14:38---26 مرداد 1392
پس چی ؟؟؟؟ ادمه و اعتماد به نفــــــــــــــــــــــــــــ ـسش ...
ایــــــــــنه .


yas
ساعت14:26---26 مرداد 1392
بیا یه بلاگفا بساز من آرزو به دل نمونم بابا ...



بابت لینکاهم مرسی البته باعث شده زیبایی وبت2برابر بشه ...
پاسخ: سقف وبم ترک خورد از این اعتماد به نفست..


yas
ساعت13:59---26 مرداد 1392
یعنی کلا با اعصابو روان من بازی می کنیا ...



زحمتش یه سر رفتن بود میرفتی کافه پست آخری که گذاشتمو میخوندی میفهمیدی...



مرض داشتم پیشنهاد بدم بعد بیام حذفت کنم ؟؟؟؟



نه من از شما میپرسم مرض داشتم؟؟؟
پاسخ: خخخخخخخخخ خو ببخشید کاکو


yas
ساعت13:45---26 مرداد 1392
کجاش سخته ؟؟

فقط یکم چشماتو ریز کن همین ..

خخخخخ


yas
ساعت13:31---26 مرداد 1392
جـــــــــــــــــــــــــانم ؟؟؟؟



نه بابا همش 2 تا بیشتر نیست بقیه رو حذفیدم ...



کافه ها روهم که تعطیل کردم و خوشم میاد هیچکی ناراحت نشد بجز چند نفر ...



آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــم




پاسخ: من ناراحت شدم به رو خودم نیاوردم فک کردم فقط منو حذفیدی...


yas
ساعت14:26---25 مرداد 1392
خوب به سلامتی خوش اومدی ..



من همه جا وب ساختم اما هیچکدوم به خوبی بلاگفا نبود برا همین یکی دیگه ساختم تا حرفا و اتفاقات وحالات روزانمو توش بنویسم ...



اینم آدرس اونه :



http://pazhvak-29.blogfa.com/
پاسخ: اشغالگر....مزدور.... چه خبـــــــــــــــــــــــــــــــــــره؟؟؟؟؟؟؟ خسته ننمیشی؟؟؟؟هی باید از اینجا بری اونجا از اونجا بری یه جا؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





25 / 5 / 1392 13:10 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§